ABOUT me =)

My photo
penang, Malaysia

03 September 2011

Miss Tomato Birthday

 Tomato Sin , happy birthday to u :)
I dunnoe what i can give you .
So i just buy u a cake and hope you love it :)


我7年的好姐妹 沈丽婷 生日快乐
就这样 我们的友情维持了7年
''生日快乐'' 我对你说了也有7年了
以后的每一年 28/8 我都会告诉你: 生日快乐
这7年得来不易 感谢老天让我认识了你
谢谢你当了我7年的好姐妹
我们曾经吵架过
可是很庆幸我们的友情没有因此而结束
以前的你常常都会到我家来
现在你有了自己的生活
虽然 我这个阿姐不常在你身边
但是只要心情不好
我的电话随时欢迎你的信息
长大了 是时候更加的独立和坚强
我不想看见因为爱情或友情掉泪的你
我只想看见每天带着笑容过日子的你
大学生活要加油
以后日子要加油
love you ;)

1 comment:

  1. ahjia <3 thanks for u do for me, our frenship not only for 7 years but will maintain forever ;) i will be much more tough and independent ofcos i wish u too ;) all the best in ur working and also ur life..i am here for u too..my beloved sista ;)

    ReplyDelete